Burta auta dzielona czyli dwukrotnie więcej możliwości

Niemalże każdy prowadzący auto dostawcze pojmuje jak trudny często bywa załadunek oraz wyładunek, przy klasycznej platformy towarowej z uchylaną do dołu burtą z tyłu auta. Częstokroć bywa, że podjeżdżając do rampy wyładowczej jest na tyle mało miejsca aby wygodnie odchylić albo zamknąć burtę. Ile razy bywało że uszkodzisz ją, podjeżdżając za blisko krawędzi rampy wyładowczej. Więc czas na małą zmianę, wreszcie pora na łamaną burtę tylnej klapy załadowczej w swoim dostawczaku. Ta burta z tyłu może być zrobiona jako drzwiczki otwierane na boki. Wykorzystane przeguby na dwóch osiach pozwalają na ich rozwarcie o dwieście siedemdziesiąt stopni i podobnie jak w rozwiązaniach kontenerowych oparcie skrzydeł na bok auta. Grupa dystrybutorów akcesoriów samochodowych we własnej propozycji ma gotowe produkty z aluminiowych kształtowników. Teraz starczy je połączyć. Dopasowując listwę panelu dolnego, listwę panelu plandekowego i aluminiowy panel górny zbudujesz klasyczną burtę załadowczą o wymiarze od 400 do 800 milimetrów. Lub w zależności od aktualnych potrzeb także jeszcze wyższą. Kolejne części do ich trwałego połączenia w dobrze pracujący element skrzyni załadowczej jak; przeguby, rygle, nakładki, zaślepki i listwy zakończeniowe, zakupisz także bez wysiłku. Do prawidłowego działania warto by dobrać uszczelką na krawędź, jaka zaczopuje miejsce między kształtownikami i ochroni je przed nazbyt gwałtownym zużyciem. Dzielona burta załadowcza, w odróżnieniu od burty mocowanej na zawiasach z dołu na ramie, pozwala uniknąć możliwego zepsucia w trakcie ładowania z platformy załadunkowej w czasie jej otwierania. Również podczas cofania do załadowania, da się dojechać blisko do rampy załadowczej. Już będę miał dużo więcej więcej możliwości z nowiutką burtą podzieloną w twoim aucie dostawczym.