Słupki do burt
Do realizacji zabudowy skrzyniowej nieodzowną częścią są kłonice burtowe. Grupują się one na montowane z przodu lub z tyłu w wersji prawej lub lewej oraz montowane z boku. Oferowane są one w różnych długościach tak aby można było dobrać je do wysokości paneli burtowych. W uzależnieniu od przeznaczenia konstrukcji instaluje się słupki nieruchome lub wypinane. Do słupków odpinanych konieczne jest zamontowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Bogata oferta znajduje się w witrynie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX użytkowane są przy najbardziej popularnych zabudowach o maksymalnej wysokości 600mm. Boczne i tylne posiadają możliwość odpinania co umożliwia szybki dostęp do powierzchni skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które posiadają aluminiowy korpus. Oferowane są jedynie w wersji bocznej lub tylnej. Korzystną cenę w stosunku do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Wytwarzane są w najbardziej popularnych wysokościach konstrukcji skrzyniowych 400 i 500mm.Słupki typu K20 sprawują dodatkową rolę zamknięć burtowych. Gwarantują także szybki montaż i demontaż paneli burtowych. Dodatkowo oferowane są w różnych typach – z lub bez możliwości możliwości przyłączenia kinetopu do zabudowy plandekowej. Oferowane są w wysokościach 40-120cm. Większe słupki wyposażone są w dodatkowe trzpienie zamykające co zwiększa ich wytrzymałość. Zazwyczaj słupki burtowe sprzedawane są w opcji pokrytej farbą lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i ochrony przed korozją.