Zdublowana podłoga czyli zwiększony załadunek kontenera na naczepie

Przewoźnicy wciąż wyszukują możliwości podwyższania zarobków z własnej działalności gospodarczej. Obcinają opłaty eksploatacyjne, optymalizują azymuty transportów, modernizują flotę pojazdów. Ale w czasie aktywnej rywalizacji na polu przewozowym bywa to niewystarczające. Jednakowoż są jeszcze inne możliwości do tego przedsięwzięcia. Najwidoczniej dokładnie tak to całkiem duże. Zdublowana podłoga kontenera DFS w kontenerze naczepy, to znakomity klucz na zwielokrotnienie możliwości transportowych. W skrócie wszystko dotyczy zestawu belek oraz przypór o regulowanej wysokości i o prostym montażu. Całokształt wypełniona listwami bocznymi dla zamocowania towaru do wszystkich czterech burt od razu. Nowością w takim rozwiązaniu jest łatwość załadunku a także wyładowywaniu przy wykorzystaniu widłowego wózka. Oraz opcja przewożenia na paletach o rożnej wysokości, którą daje użycie niezależnych belek. Rozwiązanie jest tak pomyślane, żeby kierowca transportu w pojedynkę mógł projektować umieszczenie po kolei paczek z paletami w kontenerze naczepy, przewidując ich zmienną wysokość albo pierwszeństwo przy wyładowaniu. Belki zrobione będą z bardzo wysokiej prymatu aluminium zabezpieczonego anodowaniem, przedłużając w ten sposób jego odporność oraz nieskomplikowany metodę zamontowania. Te same możliwości istnieją równocześnie do wykorzystania w naczepie do ciężarówki. W tak przerobionym kontenerem, jesteśmy w stanie dzisiaj podbić cały świat, no może tą nakrytą siatką dróg towarowych.