Dodatkowa podłoga kolejny miejsce dla załadunku

Po co obwozić własnym samochodem towarowym pustkę, jeżeli da się je wypełnić kolejnym miejscem dla towaru. Zapowiadający się zysk odnajdziesz na podłodze. Pomysł jest prozaicznie łatwy a zaczerpnięty wprost z waszego życia. Starczy następny próg z załadunkiem na paru kątownikach, trokach dla przytrzymania i jarzmach jakie wszystko umocnią. A zatem system umożliwiający na zapełnienie podwójnej przestrzeni do załadowania w tej samej przestrzeni przyczepy i skrzyni ładunkowej. Najważniejsze staje się wypoziomowana konstrukcja ze stalowych lub aluminiowych belek, na jakich spoczywa cały bagaż i odpowiedzialność za ładunek. Podwójna podłoga typu DFS dla zasobników oraz system CTD III do skrzyni załadowczej da się wdrożyć w każdej ciężarówce. Podczas odpowiedniej regulacji, da się to zainstalować w prawie każdym typie ciężarówki a także gabarycie powierzchni do załadowania. Stemple noszące wertykalne, są wyposażone w nacięcia w formie miejsc do jakich wczepia się kątowniki w poziomie stanowiące leże. Na nim stoi załadunek utrzymywany pasami wraz z mechanizmem naprężającym. Trzeba to jeszcze rozdzielić kątownikami w formie przegród międzyburtowych oraz ustabilizować kolejnymi kątownikami nośnymi. W zasadzie tworząc w taki sposób podwójną kubaturę i tym samym powiększając ilość przewożonego towaru. Tym samym skracając potrzebny okres czasu do przygotowania auta w podróż. Podsumowanie będzie korzystne jak już niedługo odczuje nasza konkurencja. Wobec tego szerokości i do spotkania na trasie zmotoryzowani!