Obudowa burty bocznej auta transportowego

W poprzednim blogu już pisaliśmy o nieskomplikowanym sposobie zakupu potrzebnych elementów do remontowania burty bocznej naszego auta dostawczego. Jak jednak w rzeczywistości należy te elementy do siebie przystosować. Każdy kierowca bez problemu będzie mógł odpowiedzieć na zadane tak pytanie. Koniecznie trzeba wtedy w pokładach pamięci znaleźć składowe swojej ładunkowej skrzyni i dopasować z oferty sprzedającego podzespoły, odpowiednie do wymiany. Zaczynamy od podstawy w typowej samochodowej zabudowie, każda jedna platforma załadowcza będzie poskładana z elementów kraty stalowej montowanej bezpośrednio na tzw. widelcu. Na kratownicę przyszłej podłogi skrzyni ładunkowej, wtedy będziemy montowali antypoślizgową płytę wraz z wmontowanymi uchwytami do stabilizowania załadunku. Następnie trzeba do metalowego podłoża, na stałe przymocować przednie słupki burtowe, te za kabiną kierowcy. I następnie te z tyłu i środkowe słupki burtowe razem z zamkami pozwalającymi je uchylić albo całkiem wymontować na czas rozładowywania. Mając na uwadze te ostatnie zamontowujemy w burtach bocznych znacznie ponad wielkość 4 m w ciężarówkach razem z zamontowana płachtą plandeki. Śród słupków na przegubach zawiasów, będziemy montować aluminiowe burty złożone z profili. Kolejno ten z dołu, znajdujący się w środku albo ten pod plandekę oraz na samej górze zakończeniowy panel burty górny. Do pełnej kompletacji pozostanie jeszcze wybranie zamknięcia do burt ze wskazaniem takiego zainstalowania po z prawej albo lewej burcie. Ależ to nietrudne, zaprawdę? Nareszcie każdy z nas dawno temu bawił się w składanie kolorowych klocków, to prawie to samo tylko na dużo większą kubaturę.