Płachty ogrzewające do zjazdów.

Organizując zagospodarowanie przestrzeni przed domem z wykorzystaniem najazdów należy przed położeniem płyt chodnikowych, czy opcjonalnie wylaniem asfaltu zadbać o bezpieczeństwo i luksus użytkowania. Jest to istotne w okresie jesienno-zimowym, gdy spodziewamy się pierwszych mrozów, zamarznięć i śnieżyc. Jest to szczególnie ważne w przypadku|opcji gdy parking mamy poniżej gruntu. Aby pewnie parkować i wyparkować auto w tym okresie można zamontować maty grzewcze do podjazdów. Maty do tego zastosowania to gotowe do ułożenia maty z zamontowanymi w odpowiedniej odległości od siebie przewodami ogrzewającymi, za pośrednictwem których uzyskamy stosowną moc na metr kwadratowy. Maty mają szerokość 0,6 m i graniczne 21 m długości. Pozwala to na dopasowanie do każdego pomysłu. Na podjazdach kładzie się najczęściej po jednej wiązce ułożonej pod linią najazdu auta. Istnieje możliwość by zastosować maty również pod płytkami chodnikowymi. Maty grzewcze, w zależności od zainstalowanego połączenia, występują w alternatywnych napięciach 230V lub 400V. Podstawowa wartość wykorzystywana pod kostkę brukową wynosi 300W/m2. Istnieją typy, które mają krótkotrwałą odporność termiczną do +240 stopni i dzięki temu można je zalewać asfaltem. Maty grzewcze owe produkowane są o mocy 400W/m2 i jak wersje o niższej mocy na m2, w powiązaniu od istniejącej instalacji mogą być zasilane 230V lub 400V. Aby system funkcjonował właściwie niezbędne jest zamontowanie regulatora. Najefektywniejszy sterownik powinien mieć podłączonedwa czujniki. Czujnik temperatury i czujnik wilgotności. Tylko zamontowanie obu na raz gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie.Gdy zastosujemy również podłączenie dla odpompowania liniowego zamontowanego na drodze dojazdowej do parkingu należy zainstalować najlepiej podwójnie umiejscowiony przewód samoregulujący się. Da nam to gwarancje, że zgromadzona tam woda nie zamarznie. Tak zamontowana konstrukcja pozwoli nam na komfortowe funkcjonowanie przez wiele, wiele zim.